lördag 14 maj 2011

Hemsidan

Jag har en massa funderingar gällande hemsidan. Vad ska finnas på den? Ska jag ha någon typ av försäljning för att finansiera den. Just nu betalar jag allt (inklusive priser i tävlingar) ur egen ficka och om jag hade någon typ av inkomst så skulle jag kunna serva medlemmarna bättre. Men det handlar om ekonomisk scrapbooking och då får ingenting vara dyrt. Hur ska jag gå tillväga för att kunna erbjuda bra grejer och samtidigt göra en liten vinst så att jag kan erbjuda bättre service och bättre tävlingsvinster? Har ni tips så skriv gärna en kommentar här. Kanske om jag köper upp sånt som grossisterna säljer ut och inte har något fast sortiment, kanske om jag säljer sånt som jag och andra tillverkar själva... Jag funderar vidare och uppskattar alla svar.

Forum?
Galleri?
Chatt?
Blogg?
Butik?

2 kommentarer:

  1. Iblad har jag tänkt att ett gäng med scrappare- som har samma smak och tänk- borde bli aktie-ägare och på så sätt sponsra varandras inköp- det borde gå!!

    Ett annat sätt är förstås att ta in någon sponsor- eller?

    SvaraRadera
  2. Jaa, fast då måste alla vara överens...

    Sponsorer är en tanke, fast sponsorer inom scrapbooking brukar bidra med grejer och det funkar till tävlingar, men inte till själva driften av sidan.

    Jag designar ju en del papper själv och jag funderade på om det kunde finnas nån möjlighet att ha nån typ av nedladdningsfunktion där den som laddar ner får betala en krona eller nåt för att få använda min design.

    SvaraRadera