torsdag 11 augusti 2011

Det blev ekonomiskt!

Nu har jag lekt ganska mycket med min silhouette och idag, när jag kollade hur mycket jag har skurit ut, räknade jag ihop hur mycket det skulle ha kostat mig att köpa dies till motsvarande saker.

3 olika alfabet (varav ett dubbelt) ca 2000 kr
1 ram i 3 delar motsvarande en bigz die ca 250 kr
Hörn motsvarande enkeldie 50 kr
Franska liljor motsvarande dubbeldie 100 kr
Fjäril motsvarande enkeldie 50 kr
Vimplar med motiv motsvarande dubbeldie 100 kr
Blomma motsvarande enkeldie 50 kr
Slott motsvarande en bigz die 250 kr

Summa 2850 kr

Min silhouette kostade 2350 kr inklusive porto, tullavgift och ett $10 nedladdningskort (ett motiv i silhouettes butik kostar 99 cent, så för det får jag 10 motiv - 20 om jag enbart handlar på reaavdelningen). Jag kanske borde sälja de dies jag har till min lilla double do...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar