tisdag 23 augusti 2011

100

Mina 100 saker är klara! De har varit det ett tag, men idag har jag fotograferat de fem sista. 96-98 är rubrikerna jag gjorde förra veckan + min första egna design till silhouetten - bårder med franska liljor.



Nummer 98 är ett kort som jag också designat och gjort med hjälp av silhouetten. Delen med texten "Grattis" (min egen design) och det snirkliga hörnet är utskurna med maskinen.



Och nummer 100 är ett kort till en kille som precis börjat gymnasiet. Jag tyckte att Tim Holtz klocka passade eftersom han börjar en ny tid i sitt liv - ännu ett steg närmre vuxenlivet!



Nu skulle jag ju shoppa loss ordentligt, men jag har faktiskt bara handlat för drygt 100 kr. Jag har så otroligt mycket material kvar att jag tänkte utmana mig själv på ett nytt sätt. Jag ska helt enkelt ta det papper som ligger överst i min scrapkub och skapa något utifrån det. När jag gjort nåt av det tar jag nästa och nästa. Vi får se hur länge jag orkar med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar