fredag 17 augusti 2012

Insikt och design

Jag har insett en sak om mig själv. Att tvinga mig själv att designa scrappapper under tidspress bara för att lägga ut dem en bestämd dag fungerar inte. Det blir bara fula hastverk och jag vill ge er sådant som jag är nöjd med. Därför har jag tagit bort "veckans papper" och kallar det istället "Neelah Design" och nu har jag lagt upp en ny design där - ett lite shabby papper med en vit blomma. Hoppas att ni gillar det.

Att kalla mappen "Neelah Design" betyder ju också att jag inte behöver begränsa mig till papper, utan kan dela med mig av andra saker. Kom gärna med tips om det är något ni önskar.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Strongt av dig att inse att man inte ska stressa med saker utan allt får ta sin tid!
    Tycker det är kul varje gång du kommer med något nytt att inspirerar oss med!
    Förresten så säger uppladdnings-sidan att din mapp inte finns. Kan tyvärr inte komma åt den nya uppladdningen.
    Hälsningar
    Maie

    SvaraRadera