måndag 11 april 2011

31-40

Jag har pysslat nästan hela helgen och fått ganska mycket gjort. Nummer 31-34 är 4 layouter som jag inte tänker lägga upp här eftersom de är med bilder av mina syskonbarn och jag har inte föräldrarnas tillåtelse att lägga upp deras bilder på internet. Men resten av sakerna visar jag gärna!

35. En pytteliten ask som jag förvarar små fina pappersbitar i. Den skulle även fungera perfekt som smyckeask.



36-37. Två nästan likadana bokmärken som jag gjorde för att ta tillvara det sista av det fina papperet jag använde till den pyttelilla asken.



38. Ett grattiskort gjort med bitar jag fått över när jag gjort andra grejer.



39. Den här asken gjorde jag till veckans tips förra veckan (v. 14). Om du vill se hur man gör den kan du gå in på forumet och titta. Där finne en massa andra tips också.



40. Jag satte upp en ny tavla i vardagsrummet under helgen och på ramens hörn satt små skydd av kartong som jag limmade ihop och klädde och det blev perfekt förvaring för lite större dies (stansar till stansmaskiner) som inte får plats i plastfickorna jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar